Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Testowanie

Testowanie w grupie studentów składać się będzie z następujących etapów:

  1. Wzbogacenie siatki godzin dla kierunku informatyki i mechatronika o przedmioty obowiązkowe i fakultatywne z zakresu przedsiębiorczości oraz wprowadzenie nowoczesnej metody nauczania e-learning w tym: Innowacyjność biznesu, Finanse firmy, Relacje biznesowe, Zarządzanie zasobami;
  2. Prowadzenie zajęć z przedsiębiorczości w formie warsztatów przez wykwalifikowanych trenerów z praktyką pracy w korporacjach itp.;
  3. Uruchomienie Lokalnej Akademii Cisco Entrepreneur Institute;
  4. Realizacja kursu Cisco „Starting a buisiness” – kurs skierowany do 60% studentów o najlepszych wynikach ewaluacji;
  5. Współpraca z AIP UKW, opłacenie kosztów inkubacji – wyłonienie 5 osób z każdego roku do preinkubacji – opłacenie kosztów AIP przez 6m-cy;
  6. Indywidualne konsultacje z managerem biznesu celem konsultacji planów i rozwiązań z rzeczywistością WKP;
  7. Przeprowadzenie konsultacji on-line z zakresu doradztwa zawodowego i kształtowania kariery zawodowej studentów i absolwentów;
  8. Opracowanie i uruchomienie systemu zarządzania wymianą informacji między odbiorcami a użytkownikami projektu;

W skład zaproponowanego systemu będą wchodziły następujące moduły funkcjonalne:

  • zarządzanie treściami szkoleń e-learningowych,
  • aplikacja web do badania kompetencji zdolności przedsiębiorczych, zdolności wejścia na rynek pracy oraz wykorzystania technologii ICT w biznesie,
  • aplikacja web do badania i monitorowania kariery zawodowej absolwentów, także po zakończeniu projektu,
  • video konsultacje on-line z trenerami oraz doradcą zawodowym,
  • parser informacji prezentowanej na wyświetlaczach LED na terenie kampusu UKW,
  • interfejs do współpracy z urządzeniami mobilnymi: tablety i SmartPhony celem zażądania treścią i błyskawicznej aktualizacji (FlashInfo),
  • panel anglojęzyczny, który umożliwi korzystanie z systemu instytucjom i osobą z zagranicy oraz studentom programu ERASMUS, jaki realizowany jest dla kierunków informatyka i mechatronika (lub w przyszłości innego systemu wymiany).

Proces dydaktyczny zaprojektowano w oparciu o koncepcję motywacyjności uczestników. Polega ona na trójstopniowej ocenie uczestników i oferowaniu uczestnictwa w kolejnym etapie tylko osobom z najwyższą oceną ewaluacyjną.

Testowanie modelu w grupie pracowników naukowych składać się będzie z następujących etapów:

  1. Organizacja warsztatów „Pomysł na patent” z zakresu komercjalizacji wiedzy – 8h/rok – warsztaty z podstaw przedsiębiorczości, marketingu – instrumentów pozwalających skutecznie docierać do przedsiębiorców, trafnie oceniać zapotrzebowanie rynku na określone tematy prac, dostarczać pracownikom wiedzy na temat mechanizmów zakładania własnych firm;
  2. Organizacja warsztatów „Nauka i biznes” – prezentacja dobrych i tzw. success stories na styku przemysł i nauki. Zaproszeni będą wybitni prelegenci z firm i wykładowcy mający osiągniecie w komercjalizacji wyników badań, 8 sem/rok;
  3. Przyznawanie mikrograntów dla promotorów prac inżynierskich i dyplomowych pisanych w kooperacji z przemysłem województwa kujawsko-pomorskiego;
  4. Przyznawanie mikrograntów dla pracowników składających zgłoszenia patentowe
  5. Warsztaty z technologii e-learnigowych – 18h/rok;
  6. Uruchomienie internetowej platformy komunikacyjnej z biznesem.

"Przedsiębiorczość akademicka dźwignią innowacyjnej gospodarki województwa kujawsko-pomorskiego"

2/POKL/8/D.1.1/2010


Strona współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego

www.efs.gov.pl

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress